Miksu-kissa nauttii kesästä nurmikolla maaten.

Lomailen elokuun. Elokuussa olemme pääsääntöisesti avoinna MA, TO ja PE. Ell Jenni Laakkonen vastaa puhelimeen kello 8.30–17.00 noina päivinä.

Nettiajanvaraus toimii normaalisti.

Mukavaa kesänjatkoa kaikille☀️😎toivottaa:
Satu, Miksu-kisu ja muut kaikenkarvaiset kaverit 🤗😺